Listasimme asiakkaiden mieltä eniten askarruttavat kysymykset vastauksineen
K: Mitä eroa eri ripsienpidennyksillä on? Miten valita oikeat?
V: Meidän valikoimassa on klassiset, hybridit ja viuhkavolyymit.
Klassisessa ripsipidennyksessä liimataan yksi ripsikuitu per yksi oma luonnonripsi. Kuidun kaarevuutta sekä paksuutta ja pituutta säätämällä tuloksesta saadaan luonnollinen tai näyttävä.
Viuhkavolyymit ovat laadukkailla valmisviuhkoilla tehtävät volyymiripset, joilla voidaan tehdä luonnollisesta hyvinkin näyttävää lopputulosta, riippuen omien ripsien kantokyvystä. Valitse viuhkavolyymit silloin kun toivot näyttävämpää lopputulosta tai omat ripsesi ovat harvat ja kaipaavat tuuheutta.
Hybridit ovat sekoitus klassista ja viuhkavolyymia. Hyvä valinta, jos haluat klassisesta hieman näyttävämpää, ja epäröit onko volyymit liikaa, tai jos toivot rikottua ripsilinjaa.
Mikäli et ole täysin varma valinnasta varausta tehdessä, voimme vielä paikan päällä vaihtaa tyyliä toiseen.
K: Mikä on sopiva huoltoväli ripsienpidennyksille?
V: Sopiva huoltoväli on yksilöllinen ja riippuu pitkälti ripsien kasvusyklistä. Yleensä huoltoväli on 3-4 viikkoa, joskus saatetaan tarvita lyhyempääkin huoltoväliä. Huoltoon tullessa ripsiä tulisi olla jäljellä vähintään 30%, jotta ehdimme täyttää ne kunnolla. Jos huoltovälisi pidentyy esim. sairastumisen takia, varaa silloin pidempi huoltoaika tai tarvittaessa kokonaan uusien ripsien aika.
K: Miksi muualta tulevien ripsien huolto maksaa enemmän kuin omien asiakkaiden huoltoaika?
V: Vakioasiakkaat ovat meidän suola ja sokeri ja toivomme, että kalenterista löytyisi aina aikaa vakioasiakkaillemme. Haluamme kuitenkin tehdä tarvittaessa myös muualta tulevia asiakkaita. Kuitenkaan emme voi koskaan tietää missä asiakas on edellisen kerran käynyt ja missä kunnossa ripset ovat, joten joudumme varata tähän palveluun enemmän aikaa, jotta ehdimme tehdä työn kunnolla ja voimme olla tyytyväisiä lopputulokseen. Mikäli ripset on väärin asennettu emme huolla niitä. Tällöin vaihtoehtona on ripsien poisto ja uudet ripset. Valitettavasti sitä varten täytyy yleensä varata erillinen aika.
K: Voinko käydä välillä eri InKauneuden tekijällä ripsihuollossa vai täytyykö käydä aina samalla?
V: Voit käydä InKauneuden sisäisesti vaikka joka kerta eri tekijällä, tai myös eri toimipisteissämme. Nettiajanvarauksessamme voit valita tekijäksi ”kuka tahansa”, jos sinulle ei ole väliä kuka palvelusi suorittaa. Jos taas olet mieltynyt jonkun tekijän työhön, voit varata aikasi suoraan hänelle.
K: Miten valitsen iholleni sopivan kasvohoidon?
V: Jos et ole varma mikä kasvohoidoista sinulle sopisi, voit valita perinteisen Line+ kasvohoidon. Käytössämme on laajat tuotevalikoimat Biolinelta, Toskanilta ja Ekopharmalta, joista me ammattilaiset valitsemme sinun ihollesi sopivat tuotteet. Kaikkiin kasvohoitoihin varataan noin tunti, joten voimme vielä vaihtaa palvelua toiseen paikan päällä, kun kartoitamme ihosi tarpeet. Voit myös halutessasi ottaa meihin yhteyttä etukäteen ja kerromme lisää eri vaihtoehdoista.
K: Miten pitkää karvan pitää olla, että voin tulla sokerointiin?
V: Karvan tulee olla muutaman millin pituista. Kun saat sormilla hyvin kiinni karvasta, on se tarpeeksi pitkää, että myös sokeri pääsee siihen tarttumaan. Liian pitkää karvaa sokerointiin ei ole, mutta jos karva on oikein pitkää niin sokerin levitysvaihe saattaa tukistaa ja näinollen voi olla mukavampi ettei karva ole kovin pitkää. Ihanteellinen pituus karvalle sokerointiin tullessa olisi noin 0,5-1 cm.
K: Mitä lash & brow liftissä tehdään?
V: Lash lift on ripsien kestotaivutus, jossa ripset taivutetaan oikeiden muottien sekä aineiden avulla. Brow lift on vastaava käsittely kulmakarvoille. Palveluun kuuluu aina kestovärjäys sekä kulmien muotoilu, joten näitä ei tarvitse valita lisäpalveluksi. Tulos pysyy koko karvan kasvuajan ,joten tuloksen kesto riippuu karvojen luonnollisesta kasvusyklistä. Noin kuukauden, ripsissä jopa 5-6 viikkoa.